Међународни научни округли сто Брендови у књижевности, језику и култури, одржан је 3.11.2018. у оквиру научног скупа Српски језик, књижевност, уметност са „тематским зборником међународног значаја М14”. Кликните за слику изнад да бисте посетили галерију фотографија са округлог стола.
ПРОГРАМ И КЊИГА РЕЗИМЕА ОКРУГЛОГ СТОЛА
Брендови у књижевности, језику и култури, први пројекат у оквиру циклуса Језик, књижевност, култура, данас Центра за проучавање језика и књижевности Филолошко-уметничког факултета, усмерен је ка технолошким, привредним и културним знаковима који семиолошки и семиотички ресемантизују, продубљују и осмишљавају литерарне/културне поетике. Од брендова аутомобила, авиона, рачунара, инструмената, мобилних телефона, грађевина, преко гардеробних брендова, до брендова јела и пића, цигарета, државних знамења, новца, истраживање указује на семиолошки и интеркултурни идентитет лингвистичкокултуролошких, књижевнокултуролошких и уметничких знакова.
ПРОПОЗИЦИЈЕ:
Излагања су строго ограничена на по пет минута. Потребно је приложити проширени резиме, дужине најмање 2000 а највише 3000 карактера, који ће гарантовати спремност излагача за формат округлог стола! Радови и резимеи се предају искључиво кроз горњи електронски образац. По уносу пријаве и проширеног резимеа, на мејл адресу коју сте пријавили, добићете линк преко кога касније можете изменити пријаву и преко кога ћете приложити завршене радове, уређене према техничком упутству испод, најкасније до 15. новембра 2018.
РЕЦЕНЗИРАЊЕ
Радови поднети за публиковање у Зборнику пролазе процес двоструког анонимног рецензирања. Уз обострану сагласност, могућ је директан контакт аутора и рецензента.
ЗА РЕЦЕНЗЕНТЕ
Рецензентски образац и упутства
Желите да будете рецензент? Контактирајте нас.